09128300507

خدمات ما

سرویس‌های سرویس کار مجاز بوتان ایران

سرویس دوره ای ، نصب و راه اندازی ، تعمییر و عیب یابی !

انواع اسپیلت و کولر های گازی ، پکیج های دیواری و آب گرمکن

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی انواع پکیج دیواری ، آبگرم کن ، اجاق گاز رومیزی و کولرواسپیلت

تعمییر و عیب یابی

تعمییرات تخصصی در محل شما، تعمییر برد و مدار های الکترونیکی ، عیب یابی و مشاوره

بهترین قیمت در منطقه

قیمت منصفانه با عیب یابی مناسب و سرویس دوره ای به موقع 

سرویس‌های ما

خدمات پکیج

سرویس و نصب و تعمییر اسپیلت

تعمیرکار حرفه ای برای سرویس کندانسور اقدام به باز کردن درب بالای کندانسور کرده و علاوه بر شستشوی کندانسور از داخل سیستم به تمیز کردن فین ها و کویل های کندانسور می‌کنند.پس از انجام شستشوی های لازم نوبت به بررسی میزان سلامت خازن و کنترل کردن برد و سیمهای ارتباطی پنل داخلی می کند.در صورتی که هر یک از این ها و یا پیچ ها در اثر لرزش کمی شل شده باشند باید توسط سرویس کار اسپیلت سفت و در جای خود محکم شوند.

سلامت عملکرد کمپرسور به چند عوامل بستگی دارد :

  • میزان فشار گاز سیستم(نه کمتر از حد مجاز و نه بیشتر)
  • تمیز بودن سیکل تبرید و باز بودن لوله مویی
  • تست میزان آمپر کشی کمپرسور
  • مهمترین کار سرویسکار اسپیلت بررسی نحوه عملکرد کمپرسور می باشد
  • تست لمسای سرمایش لوله رفت و برگشت
  • تست نشتی یابی کولر گازی در قسمت‌های خاص

سرویس تخصصی پکیج بوتان

سرویس پکیج معمولا با انجام بررسی و باز کردن لوله های گرفته شده و رسوب زدایی از آن آغاز شده و سپس با بررسی اتصالات شیر گاز و همچنین دودکش پکیج ادامه می یابد تا تکان نخورده باشد و گاز را به داخل محیط پس ندهد و یا اینکه شیء خارجی آن را مسدود نکرده باشد. و سپس با بررسی سایر بخش‌های مربوطه بررسی و آزمایش می‌شوند تا در صورت ایراد و عیب برطرف شده یا در صورت نیاز قطعه مورد نظر تعویض گردد. پیشنهاد می‌شود که این سرویس هر 6 ماه یک بار تا دستگاه بهترین کارایی خود را داشته باشد.

تعمیر پکیج

عمیر پکیج دارای تنوع خدماتی زیادی است. کارشناسان این امر پیشنهاد می‌کنند تا جهت جلوگیری از بروز مشکلات حادتر برای پکیج، این دستگاه‌ها را در صورت بروز مشکلات اولیه تعمیر کنید. مسلماً تعمیر به موقع پکیج‌ها باعث جلوگیری از مشکلات بزرگتر و  خسارات های پر هزینه تری در آینده خواهد شد یا لااقل زمان آن را به تعویق خواهد انداخت.

معمولاً بر خلاف سرویس پکیج‌ها، تعمیر پکیج‌ها شباهت زیادی به هم دارند و سرویس‌کاران اکثراً یک شیوه را برای عیب یابی و تعمیر انواع پکیج‌ها به کار می‌گیرند. از مهم‌ترینِ این اقدامات، بررسی قطعات مصرفی و عیب یابی در آن‌ها است. همچنین تعویض قطعات معیوب شده با قطعات اصلی و با کیفیت نیز از دیگر اقدامات مهم و حیاتی برای تعمیرپکیج است. اگر برای اولین بار از شرکت ما دعوت می‌کنید تا پکیج شما را تعمیرکند، مسلماً تکنسین های ما ابتدا چگونگی نصب و اتصالات را بررسی خواهد کرد تا ایمنی لازم را در زمان تعمیر دستگاه تضمین کند. سپس عملکرد تک‌تک قطعات و طریقۀ عملکرد آن‌ها را به طور دقیق بررسی می‌کند. بررسی میزان مناسب فشار آب، تنظیم درجۀ حرارت، اتصالات و غیره نیز از دیگر بررسی‌هایی است که یک تعمیرکار ماهر انجام می‌دهد.

تعمییرکاران متخصص و آشنا به برند های شما

با توجه به بروز بودن سطح مهارت متخصصین ما ، متخصص مربوط به دستگاه و برند شما ارسال خواهد شد.

عیب یابی حرفه ای

در ابتدا سعی میکنیم تلفنی بررسی کامل را انجام دهیم و در مرحله حضوری نیز عیب یابی را با دقت انجام دهیم تا کمترین هزینهبرای انجام کار پیشبینی شود.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اهمیت موضوع و استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی سعی میکنیم در سریعترین زمان ممکن کارشناس به محل اعزام کنیم 

خدمات فروی 

برای تماس رو شماره های زیر کلیک یا تاچ کنید

مناطق تحت پوشش

شرق تهران ، جنوب شرق ، شمال و شمال شرق

تماس ثابت

با یک تماس شروع کنید

مشاوره و عیب یابی تلفنی